Reference svatba v zahraničí u moře, v exotice v Thajsku

Reference svateb

Vítejte v referencích www.svatbavzahranici.cz. Nestyďte se pobrouzdat těmito nádhernými fotografiemi a vychutnat si obrázky, o které se s námi podělili čerství novomanželé. Děkujeme novomanželským párům a svatebním fotografům, že můžeme použít jejich záběry.

Denisa a Tomáš - svatba v Řecku - Santorini

Novomanželé nám napsali:

Dobrý den Martinko a Květo,moc Vám děkujeme za nezapomenutelnou svatbu!

Od začátku domlouvání našeho svatebního dne na Santorini probíhalo vše hladce, díky komunikaci s paní Martinou, která vždy velmi rychle reagovala na naše dotazy. Byla moc milá a ochotná nám se vším poradit, ani jsme to nepostřehli a svatba byla připravená.

Měsíce do svatby utekly rychle a my jsme stáli před svatebním dnem na ostrově Santorini, kde jsme poznali paní Květu a jejího přítele Michalise. Oba dva byli neskutečně milý a vstřícní, od prvního momentu jsme si je zamilovali. Jsou pro svou práci stvořeni, organizace svateb mají dokonale pod palcem. Naprosto profesionální přístup jak před tak při obřadu. Velké plus přikládám tomu, že při komunikaci s nimi opravdu citíte, jak svou práci dělají s láskou a celým svým srdcem.

Chtěli bychom poděkovat za lidský přístup a dokonalou svatbu bez stresu.

Moc jsme si náš den D užili a to díky Vám, týmu skvělých lidí.

Denisa a Tomáš

Vendulka a Vladimír - svatba v Řecku - Kréta

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Kréta na pláži Kuoni.

Novomanželé nám napsali:

Když jsme se rozhodli po 18 letech vztahu pro svatbu, chtěli jsme něco nezapomenutelného. Po dlouhém zvažování, zvítězila romantická svatba na pláži. Oslovili jsme několik agentur a většina z nich se ani neozvala. Musím tím vyzdvihnout rychlost komunikace, ochotu a trpělivost se spoustou dotazů paní Martiny. Svatba na Krétě byla skvěle připravena a proběhla bez jakýchkoli problémů i díky koordinátorce Barbaře a fotografce Irině. Svatba byla bez stresu, starostí a tak se pro nás stala krásným zážitkem. Děkujeme za všechnu péči a přejeme mnoho dalších spokojených párů.

Vladimír a Vendula

Lucka a Robert - svatba v Řecku - Santorini

Michaela a Robert - svatba v Řecku - Santorini

Katka a Martin - svatba v Řecku - Santorini

Aneta a Honza - svatba v Itálii na Sardinii

Svatební obřad se konal v Itálii na Sardínii na pláži Barrisardo.

Novomanželé nám napsali:

Naši krásnou svatbu jsme si dne 18.6.2018 hezky užili. Paní Martina byla vždy ochotná a s vyřizováním dokumentů nám dobře poradila a zařídila vše potřebné na Sardinii. Koordinátorka, fotograf Fabio i překladatelka přijeli z hlavního města Cagliari přes 2 h vzdáleného. Všichni byli dochvilní, usměvaví, příjemní a celá atmosféra byla díky mým rodičům a všem těmto lidem nezapomenutelná. Děti si to, i přes velké teplo užili, až na pár okamžiku.Fabio nám na tomto úžasném místě Bari Sardo díky jeho talentu, zkušenostem a krásným scenériím vykouzlil fotografie, na které se budu vždy dívat a užívat si kouzlo okamžiku. Moje svatba byla splnění snu a přeji všem lidem, kteří ji chtějí u moře ať se vydaří.

Katka a Vladimír - svatba v Řecku - Santorini

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Santorini v hotelu Suites of Gods.

Katka a Martin - svatba v Řecku - Santorini

Marcela a Patrik - svatba v Řecku - Zakynthos

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Zakynthos na pláži Amoudi.

Lucka a Michal - svatba v Řecku - Kréta

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Kréta na pláži Kuoni.

Marta a Ondra - svatba v Řecku - Santorini

Novomanželé nám napsali:

Vážená paní Martino, moc Vám děkujeme za čas, který jste nám věnovala a s Květou nám udělala náš svatební den nezapomenutelný. Z Vaší strany naprosto TOP servis, který chválíme, kde můžeme a třešnička na dortu je Květa :-) Nikoho lepšího jsme si vybrat nemohli :-) Ještě jednou Vám za vše moc děkujeme a zdravíme.

Katarína a Marián - svatba v Řecku - Santorini

Lucie a Karel - svatba v Řecku - Santorini

Novomanželé nám napsali:

Svatba v zahraničí byl vždy můj sen, jen jsem nevěděla, jak ji zorganizovat. Pak jsem ale dostala od kamarádky, která měla svatbu na Zakynthosu, kontakt na agenturu paní Martiny. S Martinou jsme se spojily a dle našich představ a možnosti nám dala na výběr z několika lokalit, ze kterých jsme nakonec zvolili Řecko, konkrétně krásný ostrov Santorini.

Dle instrukcí jsme dali dohromady potřebné dokumenty, vybrali jsme si svatební balíček (kytici, účes, fotografa, video,...) a mohli jsme se už jen těšit, jelikož tím veškeré starosti spojené s organizací svatby pro nás skončili. Důležité bylo jen nezapomenout zabalit do kufru svatebni šaty a prstýnky :-)

Na Santorini jsme odletěli společně s téměř dvouletou dcerou a strávili jsme tam krásných 10 dní. Svatbu jsme měli naplanovanou na pátek 18.5.2018 v 16.30. Den předem jsme absolvovali předsvatebni schůzku s koordinatorkou Květou a s jejím partnerem Michalisem, kteří nám měli svatbu nejen zorganizovat ale i odsvědčit. Domluvili jsme se na vsem potřebném a hned druhý den jsme navštívili úřad ve Fiře, kde jsme podepsali dokumenty potřebné ke svatbě. Ve 14 hod. přišla k nám na pokoj kadeřnice, která mi dokázala na hlavně vytvořit naprosto nádherný účes a pak už jsme se začali připravovat k odjezdu na svatební místo. S ohledem na komfort jsme se převlékli až na místě a počkali jsme na oddavajicicho. Mezitím jsme zvládli i několik fotek a pak již následoval samotný obřad, při kterém jsme si řekli naše vysněné ''ne'' (řecky Ano ;-)), připili jsme si s oddavajicim i se svědky a zatančili si svůj první tanec a pak jsme již pokračovali ve focení. Po cca hodině bylo po všem :-)

Chtěla bych touto cestou moc poděkovat paní Martině a také Květě s Michallisem za úžasnou organizaci naší svatby. Vše bylo perfektní a dle našich představ! Určitě oceňuji i milý a profesionalni přístup všech výše zmíněných. Pokud bude možnost určitě vaší agenturu doporučim i dále. Ještě jednou velké díky. L+K+D

Katka a Petr - svatba v Řecku - Rhodos

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Rhodos na nádherném místě Kalithea.

Novomanželé nám napsali:

''Původně jsme oslovili více svatebních agentur ohledně organizace svatby v zahraničí. Většina z nich se neozvala. Paní Martina byla jedna z mála, kdo zareagoval a prakticky jediná, kdo s námi začal naši svatbu bezodkladně řešit, i když bylo možná příliš brzy. Organizování i svatba samotná proběhly hladce a bez problémů. Využití svatební agentury nám výrazně usnadnilo svatební přípravy, paní Martina byla velice ochotná a dala nám i cenná doporučení, kterých jsme využili. Tuto svatební agenturu můžeme s manželkou jedině doporučit.''

Jana a Patrik - svatba v Řecku - Kréta

Svatební obřad se konal na řeckém ostrově Kréta na radnici v Heraklionu a následně na pláži Arina Beach.

Novomanželé nám napsali:

Děkujeme agentuře svatbavzahranici.cz a paní koordinátorce za skvělý Náš Den D... skvělá spolupráce, rychle vyřízené,domluva, komunikace úžasná, vše krásně připravené, byl to pro nás krásný zážitek, krásné fotky, vzpomínky, romantická atmosféra vše super děkujeme moc. Jarešovi

Aneta a Lukáš - svatba Kuba

Svatební obřad se konal na Kubě v hotelu Melia Varadero.

Novomanželé nám napsali:

Cestu na Kubu jsme plánovali ještě dříve, než se manželovi zrodila v hlavě myšlenka, že se vezmeme. O svatbách a jejich plánování jsme se ale bavili již dříve a oběma nám bylo jasné, že klasickou svatbu se vším tím náročným a pro nás nepodstatným okolo, nechceme. Tak se zrodila myšlenka spojit naší plánovanou dovolenou na Kubě se svatbou. Oslovili jsme dvě agentury, které se tímto v ČR zabývají. Již v počátcích komunikace s paní Martinou jsme byli téměř rozhodnuti, že svatbu si necháme zorganizovat právě přes ni. Aktivní, vstřícná a chápavá komunikace pro nás byla jedním z nejdůležitějších přínosů, které paní Martina nabízí. V jednom případě jsme od ni bohužel potřebovali na rychlo pomoci, a přes to, že byla sobota 2h ráno, neváhala a pomohla nám. Co se týče svatební koordinátorky v hotelu Melia, Anny, tak tu můžeme taktéž pouze vychválit. Ochota, vstřícnost, osobní přístup, a snaha o nadstandardní služby je pro obě tyto dámy naprostou automatikou. Obřad i focení jsme si velmi užili, a byli jsme spokojeni nad naše očekávání. Svatbu na Kubě, v prostředí ač cizích, tak přesto velmi milých a vstřícných emotivních lidí, můžeme oba jen doporučit. Totiž tito lidé, kteří dobrovolně stáli u našeho obřadu a pak i při focení, mávali na nás, objímali nás, přáli nám samé krásné věci, přestože nás neznali, dodali naší svatbě a celému dni prostě nezapomenutelnou atmosféru! A v tomto duchu se udály i naše líbánky, které díky bezstarostnosti celé svatby a tomu, že začali ihned po obřadu a trvaly ještě další týden, jsme si prostě skvěle užili. Na Kubě jsme strávili nezapomenutelných 15 dní, v kterých jsme měli možnost i cestovat a Kubu trochu poznat. Tato svatba a Kuba pro nás byla nezapomenutelný a přenádherný zážitek, který můžeme všem jen a jen doporučit.

Jitka a Michal - svatba Barbados

Svatební obřad se konal na pláži na karibském ostrově Barbados.

Novomanželé nám napsali:

Opravdu děkuji za trpělivost s přesouváním termínů a původními nejistotami. Vše jsme naštěstí - hlavně teda já - zvládli i v angličtině. Bianca byla skvělá a zařídila skvělou podporu ve formě kadeřnice, vizážisti a nehtařky :) ani nemůžu věřit, že už je to víc než měsíc.

DĚKUJEME MOC. Jitka

Linda a Michal - svatba Dominikánská republika

Svatební obřad se konal v Dominikánské republice na ostrově Saona. Klienti byli ubytovaní v hotelu Luxury Bahia Principe Esmeralda.

Novomanželé nám napsali:

Chtěla velice poděkovat za organizaci naší svatby na Saoně. Vše proběhlo na jedničku - všude kde chodím, Vás doporučuji :). Svatební koordinátorka - paní Marta se o nás krásně starala, ocenili jsme také zajištění profesionálního řidiče a fotografa, který nám udělal nádherné fotky (viz příloha). Na svatební hostinu bylo zajištěno plno dobrého jídla a pití. Líbilo se nám, že na nás nikdo nespěchal, loď a posádka nám byla k dispozici celý den, mohli jsme si říct kdy a kde chceme zastavit ... byl to zkrátka ''náš den'', který jsme si užili od samého začátku až do konce - kdy jsme skončili ve vodě s hvězdicemi :). Shodli jsme se, že pro nás i svědky to byl nezapomenutelný zážitek na celý život.

Dle Vašeho doporučení jsme také na hotelu nahlásili, že budeme mít v Dominikánské republice svatbu a dočkali jsme se tak i krásné ''honeymoon'' výzdoby pokoje.

Děkujeme! Manželé Hrubí

Šárka a Mirek - svatba Dominikánská republika

Svatební obřad se konal v Dominikánské republice na ostrově Saona.

Novomanželé nám napsali:

Chtěla bych Vám moc poděkovat za organizaci při zařizování naší svatby v Dominikánské republice. Jelikož jsme rozhodli až na poslední chvíli, byla jen mizivá šance, že nám svatbu někdo zařídí. Obvolali jsme několik agentur a pouze „Mojecestovka“ nám vyšla vstříc. Za necelý měsíc jsme společně stihli zařídit všechny právní náležitosti a paní Martina nám byla k dispozici každý den, dokonce i o víkendu.

Další velké poděkování patří paní koordinátorce Martě, která se o nás starala nejen v den svatby. Jelikož jsme přijeli procestovat Dominikánskou republiku, byla nám k dispozici například i při půjčování auta, či zařizování SIM Karet. Co se týče našeho svatebního dne, tak byl dokonalý. Ráno nás vyzvedl řidič v hotelu a odvezl nás do přístavu, odkud jsme jeli ozdobenou lodí (celou cestu byly k dispozici alko i nealko nápoje) na krásnou opuštěnou pláž, kde jsme si vyměnili sliby a prstýnky. Dále jsme pokračovali na ostrov Saona, kde proběhl slavnostní oběd, který byl nezapomenutelný. Na předsvatební schůzce jsme si mohli vybrat, co bychom rádi jedli, nemohlo se tedy stát, že by bylo servírováno jídlo, které svatebčané nemají rádi. Všeho bylo dostatek a paní Marta plnila každé naše přání – například jsme si mohli rozbít talíř. Celý den jsme ukončili koupáním u hvězdic ve svatebních šatech. Byl to krásný, nezapomenutelný a bláznivý den! Svatbu na Saoně jsme měli pouze symbolickou a ve všední den jsme si byli říct naše „ano“ u pana soudce v San Rafael. I tato chvíle pro nás byla velkým zážitkem a jsme rádi, že jsme se s panem soudcem mohli setkat.

Ještě jednou děkujeme všem, co se podíleli na plnění našeho snu.

Novomanželé Beranovi

Jana a Petr - svatba Barbados

Svatební obřad se konal na pláži na karibském ostrově Barbados.

Novomanželé nám napsali:

Dobrý den Martino, tak jsem se konečně dostala k tomu, abych prošla všechny svatební fotky a nějaké jsem Vám zaslala. Moc Vám děkujeme za vaši spolupráci a zařízení našeho nevšedního svatebního dne na Barbadosu, Kdyby nám někdo před rokem řekl, že se budeme brát na Barbadosu, tak bychom mu nevěřili. Byli jsme si jisti, že to bude Srí Lanka, ale nakonec to vše bylo jinak. :-) Určitě bychom tento nezapomenutelný zážitek doporučili všem. Bylo to nepopsatelné. :-) S přáním spousty spokujených zákazníků. Manželé Šlajs

Nezávazná poptávka

Preferované odletové letiště:

Vlastní dopravou?
Další požadavky:

Další požadavky, představy a přání: